نگاه آخرت...


...من عاشق او بودم و او عاشق او

غم انگیز تر از دیروزم
حرف های ناگفته ام بسیار است
نگاه آخرت را روی خودم مات میبینم
دلم برای چشم هایی که حتی برای پلک زدن 
روی چهره ام برداشته نمی شد تنگ شده است تنگ!

گریه                          خجالتی                             گریه



نظرات شما عزیزان:

نازنين
ساعت16:22---29 آبان 1392
خيلي زيبا بود ممنون...

به کسی که رفت بگویید:

من کسی را از دست دادم که اصلا دوستم نداشت

ولی تو کسی را از دست دادی که دیوانه ات بود.

پس تو باختی نه من...


نازنين
ساعت16:22---29 آبان 1392
به کسی که رفت بگویید:

خيلي زيبا بود ممنون...

من کسی را از دست دادم که اصلا دوستم نداشت

ولی تو کسی را از دست دادی که دیوانه ات بود.

پس تو باختی نه من...


نفـــــــــرت
ساعت8:27---13 مهر 1392
سلام وبت خيلي عاليه/لينكت كردم/منم لينك كن
پاسخ:سلام مرسی,چشم :-)


پویا
ساعت21:44---12 مهر 1392
وبت عااالیه . اگ دوست داشتی ب منم سر بزن تا تبادل لینک کنیم


عزیزین :-)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|- Hossein Nori Nasab -|

طراح سجاد تولز